"№1 жалпы білім беретін мектеп " КММ қысқа мерзімді жоспарға сәйкес дене шынықтыру сабақтарында штаттық режимде 5,9,11 сыныптарда сабақтар өткізіледі
Барлық оқушылар дене шынықтыру сабақтарында дұрыс жүріс-тұрыс, бетперде режимін және сабақтар мен үзілістерде әлеуметтік қашықтықты сақтау бойынша нұсқаулықтан өтті. Оқушыларды сабақтарда қауіпсіздік техникасын сақтауға үйрету мақсаттары;
Орындалуы керек негізгі нұсқауларды орындаңыз;
Қозғалыс кеңістігінде топта жұмыс істеу қауіпсіз.Сабақ барысында оқушылар орындады. Құру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Әңгіме:
- Біз бүгін өтетін дене шынықтыру бөлімі қалай аталады?
Бүгін біз сіздермен бірге жоғары және төмен бастау техникасын бекітеміз
Ал қазір сізден құрылысты сұраймын, біз жұмысты бастаймыз.
Кезеңнің ішінара міндеті: жоғары және төмен басталу техникасын бекіту.
Әдісі: көрсету, нұсқау.
Жоғары старттан тікелей жүгіру.
Төмен басынан бастап тікелей жүгіру.
Жүгіру арасында тыныс алуды қалпына келтіру жаттығуларын орындау.
Кезеңнің жеке міндеті: мотор әрекеттерін орындау, жылдамдықты, реакция жылдамдығын дамыту.
Әдістері: аралық және конъюгативті жаттығулар әдісі.
Нәтижелерді салыстыру және қойылған проблемалық сұраққа жауап беру (3 мин)
Кезеңнің ішінара міндеті: жоғары және төмен жүгіру техникасының тиімділігін салыстыру.
Әдістері: ауызша әдіс-диалог.
Ашық ойын " нөмірлерді шақыру»
10 метрге жүгірудің әртүрлі техникасымен эстафеталар.
Бос орын " мобильді ойыны»
Кезеңнің жеке міндеті: жылдамдық-күш қасиеттерін, реакцияларды, жылдамдықты жетілдіру, моральдық-ерік қасиеттерін дамыту.
Әдістері: ойын, бәсекелестік.
Сабақ соңында рефлексия өтті
Сабақ кімге ұнады?
Сабақта не ұнамады?
Сабақтың ең қызықты сәті қандай?
Сабақтың ең қиын сәті қандай?
Сіз қашықтықты жүгіру қиын деп санайсыз .
Кезеңнің жеке міндеті: студенттердің қозғалыс техникасын игеру кезінде жіберетін әдеттегі қателіктерін жою.
Үй тапсырмасы күш гимнастикасын орындау.
Осындай үлгі жоспар бойынша оқушылар штаттық режимде оқиды
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Шпиц-Берг М. Ф.