Елдегі қалыптасқан жағдайға байланысты барлық білім беру мекемелері қашықтықтан оқытуға көшуге мәжбүр болды. Мұғалімнің оқушымен тікелей байланысы, дұрыс жабдықталған бөлме, қажетті мүліктермен және басқа да сабақтармен байланысты болуы керек. Дене шынықтыру пәні мұғаліміне бұл мәселе әсіресе өткір болып отыр. Басында қашықтықтан оқыту мүмкін емес болып көрінді, мысалы, балаларды сақтандыруды жүзеге асыру және стандарттарды қабылдау мүмкін болмады, бірақ оқу бағдарламасын қалыптасқан жағдайларға қарай өңдеп, қашықтықтан оқытудың жағымды жақтары да табылды. Олар айтқандай, барлық жерде артықшылықтар бар, оларды табудың ең бастысы - бұл менің педагогикалық құпиям. Мен қашықтықтан оқыту кезінде кездескен бақылаулар мен олжалармен бөліскім келеді. Өйткені, дене шынықтыру-бұл ең алдымен қозғалыс. Жұмысты қашықтықтан бастап, конференция құралдары бойынша сабақтарды реттеп, онлайн - мектеп платформасын қолдана отырып, жаттығуларды үйде орындау жағдайларына ауыстыра отырып, үй тапсырмаларын бейне, фото арқылы қабылдап, теориялық тапсырмаларды көбірек енгізу арқылы анықталды:
1. Қашықтықтан оқыту процесінде оқушы материалдың көп бөлігін өз бетінше игереді. Тәуелсіздік пен тәртіпке не үйретеді. Менің жағдайда, оқушылар жеке бастамасы бойынша маған таңертеңгілік гимнастиканы қалай жасайтындары туралы бейне, фото жібереді.
2. Шығармашылық белсенділік өзін көрсетеді, мысалы, біз оқушылармен бірге сабақтарды әртараптандыру үшін спорттық жабдықты қалай және қалай ауыстыру керектігін ойластырамыз.
3. Сабақта ұялған оқушылардың ешқандай кешендерсіз және психологиялық қолайсыздықсыз камерада тапсырмаларды орындауы қызықты байқау болды. Сынып алдында ұялмай, мұндай балаларда физикалық белсенділікті орындауға деген ұмтылыс деңгейі артты.
4. Көптеген теориялардың пайда болуы, атап айтқанда, тарихи фактілер туралы айтатын, бізге дене шынықтыру сабақтарында алатын қасиеттер мен дағдылар қажет, оқушылардың салауатты өмір салтына және тәуелсіз сабақтарға деген қызығушылығын арттырады. Теориялық сабақтар тек қашықтықтан оқытуға әсер етуі мүмкін деп санаймын. Стандартты оқыту кезінде дене шынықтыру сабағы іс-әрекеттің өзгеру функциясын көбірек атқаратындықтан, оқушылар сабаққа ең алдымен физикалық белсенділік үшін қатысады. Дене шынықтыруды қашықтықтан түсінбеушілікпен қабылдаған сыныптарда мен оқушылар үйде бір-бірлеп жылытатын бейнелерді біріктіріп, шақыру сөз тіркестерімен клип түсірдім. Бұл ұжымдастыру сезімін және оқуды жалғастыруға деген ұмтылысты қолдады. Егер бұл сезімді осы форматта қашықтықтан сақтауға болатын болса, балалар үшін команданың бір бөлігін сезіну өте маңызды - бұл да плюс. Күнтізбелік жоспарлауға сәйкес 2 тоқсанда оқушылар спорттық гимнастиканы оқиды. Теориялық тұрғыдан материалды егжей-тегжейлі зерттей отырып, студенттер осы спорт түрінің жаттығуларын ұнатады. Оқушылардан оң кері байланыс болады. Осылайша, менің жұмыс тәжірибеме сүйене отырып, қазіргі заманғы дене шынықтыру сабағын ұйымдастыру және өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және қашықтықтан білім беруді қолдану қажет деп санаймын, бұл физикалық ғана емес, сонымен бірге ақыл-ой жұмысын да сәтті үйлестіруге, оқушының зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамытуға, жалпы көкжиегін кеңейтуге мүмкіндік береді.
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Тугова Л. А.