Формативті бағалау-бұл оқушылардың білімін өлшеуге ғана емес, сонымен қатар олардың оқу процесін жақсартуға бағытталған бағалау тәсілі. Қорытындылау үшін өткізілетін қорытынды бағалаудан айырмашылығы, формативті бағалау тікелей оқу процесіне енгізіледі. Оның мақсаты-оқушылар мен мұғалімге уақтылы түзетулер енгізу және оқу нәтижелерін жақсарту үшін қазіргі түсіну деңгейі мен дағдыларды дамыту туралы ақпарат беру.
Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында мен бағалаудың әртүрлі түрлерін қолданамын: өзін-өзі бағалау, "Бағдаршам", "Екі жұлдыз, бір тілек", "Смайлик", "сынып" және, әрине, баллдық шкала бойынша өзара бағалау.
Оқушылар өздерін және сыныптастарын бағалауға мүмкіндік алған кезде, олар оқу процесіне қатысатын және маңызды қатысушыларды сезінеді. Олар өздерінің жетістіктері мен кемшіліктерін білуге, мақсат қоюға және оларға жетуге ұмтылуға үйренеді. Мұндай бірлескен жұмыс студенттерге бір — бірінен үйренуге және мұғалімге олардың үлгерімін көруге көмектеседі.
А. Щербак, орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі