«Поэзия- ең үздік, ең бақытты ойлардың ең жақсы және бақытты сәттерінің бейнелелі ескерткіші", - деп жазған екен ағылшын ақыны Перси Биши Шелли 1792-1822 жж. Ағылшын әдебиеті үлкен тәрбиелік, білім беру және даму әлеуетіне ие және соған сәйкес жеке тұлғаның қасиеттерін, оның бағытын қалыптастыруға қызмет етеді, бұл әр оқушының шығармашылық мүмкіндіктерін пайдалануды қамтамасыз етеді. Ағылшын тілі арқылы жоғары сынып оқушыларының мәдени деңгейін арттыру өзекті болып отыр. Ағылшын поэзиясы мектеп оқушыларының мәдениаралық қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларына қатысуға мүмкіндік беретін шет тілдік қарым-қатынас қабілетін дамытуға бағытталған тілдік дайындықты жетілдіру жүйесі арқылы жүзеге асырылады. Оқытылатын тіл елдерінің поэтикалық шығармаларымен танысу оқушыларды рухани байытуға, олардың этикалық көзқарастары мен эстетикалық талғамын дамытуға ықпал етеді. Ағылшын поэзиясын зерттеу мектеп оқушыларының танымдық белсенділігін ынталандырады, олардың ойлауын дамытады, оларды өздері оқып жатқан халықтың мәдениетімен таныстырады. Шет тіліндегі поэзияның ең жақсы үлгілерімен танысу оқушылардың зерттелетін тілдің сұлулығы туралы идеяларын байытады. Біздің мектептің 10-11 сынып оқушылары өз сезімдері мен ойларын ағылшын тілінде поэтикалық түрде жеткізуге тырысты. Көптеген адамдар өте жақсы болды. Егер тілек, табандылық, ұмтылыс және сұлулық сезімі болса, мүмкін емес ештеңе жоқ. Жанның бір бөлігі салынған өз композициясының өлеңінен жақсы не болуы мүмкін ? Әсіресе, № 1 ЖББМ 11 сынып оқушысы Шевчук Ярославаның "My Kazakhstan" өлеңін Біздің Отанымыз , Қазақстан туралы ағылшын тілінде сөйлегенін ерекше атап өткім келеді. 11 сынып оқушысы Канафиева Диана ағылшын тілінде " Your name "тамаша лирикалық өлеңін орындады.
Ағылшын тілі мұғалімі Е. Алиферкина