Топтық жұмыста математика сабағында мен флипчартты қолданамын, оның көмегімен сіз өткен сабақты қайталай аласыз. Оқушылардың іс-әрекетінің бұл формасы олардың өзіндік жұмысына сүйенеді, оны оқыту әдістемесінде оқытуды ұйымдастырудың нысаны ретінде де, оқушылардың оқу іс-әрекетінің түрі ретінде де қарастырады. Топта жұмыс істей отырып, оқушылар зерттеу немесе іздеу әдісін қолданады, әр топ параграфты оқиды, содан кейін флипчартта зерттелген материалдан негізгі ақпаратты таңдайды және ұсынады. Содан кейін топтан бір немесе екі оқушы тақтаға шығып, өз жұмыстарын қорғайды, әр топ қорғауды тыңдап, әр топқа өз ұпайларын қояды. Қорытындылай келе, ұжымдық қызмет алдымен талдау және бағалау дағдыларын, содан кейін өзара талдау мен өзара бағалауды, содан кейін интроспекция мен өзін – өзі бағалауды дамытуды ынталандырады.