Текст
Майкл Барбер: «Мұғалімдердің педагогикалық шеберліктерінің өзегі олардың оқушылардың прогрессін нақты бағалай білу қабілеттілігінен қалыптасады» деп жазған. Бағалау тақырыбы жаңаша білім беру жүйесіне көшу кезеңінде аса өткір болып отыр. Сондықтан, бүгін. «Оценивание для обучения - обучение, успеваемость и улучшение» тақырыбына коучинг өткізілді. Коучинг барысында білім алушылырадың жетістігін бағалаудың оқыту үдерісі мен үлгерімге ықпал ету жағдайы қаралды. Мұғалімдер тәжірибелік тапсырмаларды орындай отырып, теориялық материалдарды зерделеді, сабақтың әр кезеңіндегі оқушының жетістігін анықтау үшін критерийлер белгіледі.
Коуч Якубович Е.А. тәжірибеде қолдануға болатын бағалаудың барлық тәсілдерін таңдаған.