Біз оқушыларымызға жоғары үміт артып, олардың өз қабілет-қарымдарына сенімді болғанын, алдарына нақты мақсат қоя білгенін және оны жүзеге асыру үшін оқи, дами отырып, өзінің келешегі үшін айқын да, жарқын жол таба білгенін қалаймыз. Қазіргі заманғы жаңартылған білім беру жүйесі «Рухани жаңғыру» бірегей жобасын іске асыру аясында нағыз азамат, әрі елінің шынайы патриотын тәрбиелеу, білім алушыларды жылдам өзгеріп жатқан ортада, әлеуметте тез бейімделуге баулу, функционалдық сауаттылықты меңгеру тәрізді ауқымды, асқақ талап қойып отыр. Осы міндеттердің бәрі орыс тілі және әдебиеті мұғалімдерінің «Активные стратегии для развития функциональной грамотности как устойчивый вектор модернизации языковой компетенции» тақырыбындағы аудандық семинарында орыс тілі және әдебиеті мұғалімі Г.Казкеновамен өткізілген «Жизненные ценнности» тарауынан «Что я ценю в жизни?» сабақта жан-жақты әрі тиімді жүзеге асырылды. Сабақтың мақсатын жүзеге асыру үшін: «Попс формула», «Корзина идей», «Чаша жизни», «Толстые и тонкие вопросы», «Мозаика Джиксо», «Лексический органайзер», «Кластер», электрондық оқулық белсенді стратегиялары қолданылды. Оқушылар белсенді жұмыс жасап, тапсырмаларды ынталана орындады. Әр тапсырмадан кейін формативті бағалау, кері байланыс болды. Сабақтың барлық кезеңінде мұғалімнің әдістемелік тақырыбы: «Совершенствование научно–методической основы урока путем внедрения новых подходов обучения для успешной реализации учебных задач» сан қайтара іске асырылды. Жұмыс жүйелілігін, мұғалімнің кәсіби шеберлігін, оқушылардың жақсы білімін ерекше көзге түсіп, сабақ әрлене түсті. Сабақ аса тығыз, қызықты, танымды, өнімді болды. Оның басырында «Рухани жаңғыру» жобасы іске асырылды, көптеген тәрбиелік аспектілер ұтымды орын алды. Саяси қуғын-сүргін құрбандары болған ақын-жазушыларға арналған «Набат» «Расстрелянное слово» кең ауқымды, аса тартымды маңызы зор шара болды. Өз рөлдерін шеберлікпен орындаған 10-11 сынып оқушылары жиналғандардың көз алдына саяси нәубет құрбандары: Ахмет Байтурсынов, Осип Мандельштам, Сакен Сейфуллин, Иван Клюев, Анна Ахматова, Ильяс Есенберлин сынды азаматтардың өмірі мен трагедиясын жиналғандардың көз алдына алып келгендей болды. Мәнерлеп оқыған өлеңдер, би нөмірлері, муз.аспаптарда орындау арқылы репрессияға түскен жазушылардың қиналыс-күйзелісін, жоғары азаматтық тұрғысын, талантын жан-жақты жеткізу мүмкіндігін берді. Музыкалық сүйемелдеуі өте жоғары дәрежеде (муз. Жет Тушембекова Н.Т.) болып, шараның ірлендіріп, маңыздылығын арттыры түскендей. Работа семинар жұмысы мұғалім Токтарова Гульнар Казкеновнаның шығармашылық ойы, педагогикалық шеберлігі әрдайым жоғары деңгейде және күш-қуаты теңгерімсіз екенін тағы бір рет дәлелдеді.