Біз, мұғалімдер, әр түрлі жаңалықты дер кезінде қабылдаймыз. Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесінде білім беру мазмұнын жаңарту бағдарламасын енгізумен үлкен өзгерістер орын алуда. Мұндай жағдайда мұғалім дәстүрлі білім берудің ескірген стереотиптерін сындыра отырып, шебер практика, зерттеуші, бақылаушы болуы қажет. Біздің әрқайсымыз "балаларды қалай үйретуге, оқушыларды білім алуға қалай ынталандыруға, оқытудағы қиындықтарды қалай жеңуге болады?" деген сұрақтарға жауап іздейміз. Біздің мектепте Lesson study сабағын зерттеу бойынша курстар өтуде. Ол мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған.
Lesson Study ерекше тұсы - бұл:
* Біріншіден, сабақ-зерттеу мұғалімдер командасы өткізетін ұзақ процесс болып табылады;
Екіншіден, ол оң динамикаға, сабақтарды өзгертуге және жақсартуға бағытталған практикалық-зерттеу сипатында болады. Мәліметтерді жүйелі жинау және талдау арқылы нақты сыныпта оқытуда негізгі мәселе шешілуде;
* Үшіншіден, бұл топтық жұмыс, онда мүдделі мұғалімдер тобы үш сабақ-зерттеу циклы бойы белгілі бір сыныпта оқытудағы өзекті мәселені шешу үшін зерттеу жүргізеді.;
* Төртіншіден, зерттеудің үш циклы кезеңінде іс-әрекетте нақты рефлексия және нақты нәтижелер алу үшін талқылау және талдау көзі болып табылатын деректерді жинауды жүйелендіруге және талдауға ерекше көңіл бөлінеді • ;
Бесіншіден, сабақ-зерттеудің барлық процесі үш циклда жинақталған жұмыс тәжірибесін жариялау және тарату мақсатында хаттамаға тіркеледі.
Lessonstudy арқылы оқушылар мен мұғалімдердің қателіктерін көруге болады, оларды қалай болдырмау және оқыту мен оқытудың сапасын арттыру керектігін түсінуге болады. Сабақтарға қатысу және зерттеуге жатқызылған 3 оқушы жасалған бақылау көптеген маңызды сәттерді анықтауға мүмкіндік берді.Оқушылар топпен және жұппен жұмыс істеді,өз бетінше жұмыс істеді. Олар топпен жұмыс істеу кезінде көшбасшыны таңдауға, өз міндеттерін бір-біріне бөлуге, өзін объективті бағалауға, бір-біріне көмектесуге үйренді. Топтарда жұмыс кезінде оқушылар ұжымдық жұмыс істейді, тапсырмаларды талқылайды, кеңес береді, таласады, қорытынды жасайды және қорытады, бірақ кейде оларға қиын беріледі, бір-біріне көмектеседі, тіпті дауыс беруді ұсынады.
Осылайша, Lessonstudy-бұл:
* Кәсіби дамудың ең тиімді тәсілі;
* Мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығын құруға ықпал етеді;
• Мұғалімдерге назарын оқушыларының қалай ойлайтынына аударуға көмектеседі .
Қорытындылай келе, сабақты зерттеу кәсіби дағдыларды дамытуға, тәжірибе алмасуға мүмкіндік бертініне көз жеткіздік. Бізде сенімді қарым-қатынас қалыптасты, біз әркім нәтиже үшін жауапты болатын командада жұмыс істеуді үйрендік, онда. Генри Форд: "Бірге жиналу-бұл бастама, бірге қалу-бұл прогресс, бірге жұмыс істеу-бұл жетістік" деген екен.
Каримова К. Е.